ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Ceny tovaru a dopravy, možnosti platby

Sú ceny na internetovej stránke aktuálne?

Áno, ceny na internetovej stránke sú aktuálne a uvedené s DPH.

Aké sú ceny poštovného?

Pri procese tvorby objednávky má každý zákazník na výber z troch možností.

  1. - zaslanie zásielky poštou na adresu v sume 3,50€,
  2. - zaslanie zásielky kuriérom GLS v sume 4,50€,
  3. - osobný odber v kamennej predajni bez príplatku – na predajni je možné platiť iba v hotovosti, platobnou kartou nie

Môžem u Vás platiť kartou?

Pri osobnom odbere tovaru platba kartou je možné platiť len v hotovosti.

Je možné vykonať platbu za tovar predom?

Áno, je to možné. Pri zadávaní objednávky treba vybrať možnosť platby predom na predfaktúru. Po obdržaní objednávky Vám zašleme predfaktúru s potrebnými údajmi. Tovar Vám bude zaslaný až po uhradení predfaktúry.

Objednal som si sveteľnú tabuľu / futbalovú bránku. Pri objednávke som zadal platbu na dobierku, no na mail mi bola doručená predfaktúra. Prečo?

Na základe nastavených procesov pri dodaní sa pri tomto tovare vyžaduje platba predom. Po pripísaní peňažných prostriedkov na náš bankový účet Vám bude tovar dodaný do termínu uvedenom pri objednanom produkte (napr. 14, 21, 28 dní).

V prípade, že by bol termín dodania dlhší, alebo by nebolo možné objednaný tovar doručiť Vás budeme kontaktovať.

K objednanému tovaru budem potrebovať aj faktúru. Je nutné o ňu žiadať?

Faktúru zasielame spolu s objednaným tovarom. Ak tovar uhrádzate priamo na predajni, spolu s tovarom obdržíte pokladničný doklad, ktorý slúži aj ako daňový doklad.

Tvorba objednávky, zmena objednávky a termín dodania

Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?

Nemusíte, pri tvorbe objednávky vyplníte iba osobné kontaktné/fakturačné údaje bez registrácie.

Je možné tovar objednať inak, ako cez internet?

V záujme predídeniu nepríjemností uprednostňujeme objednávky zadávané priamo cez náš e-shop.

Výnimku tvoria sady dresov, ktoré obsahujú viac alebo menej dresov ako 15. Takéto dresy sa dajú objednať aj e-mailom na info@nasemuzstvo.sk

Môžem po dokončení objednávku ešte zmeniť?

Objednávku je ešte možné zmeniť pred jej vyexpedovaním telefonicky (kontakt na predajňu) alebo e-mailom uvedenom v kontaktoch. Radi Vašu objednávku doplníme/upravíme.

Ako poznám, že si môžem prísť objednávku vyzdvihnúť, resp. že mi bol tovar odoslaný?

Akonáhle bude pre Vás tovar na predajni pripravený, budeme Vás informovať pomocou e-mailu.

O odoslaní objednávky Vás vždy informujeme mailom. Pri odoslaní tovaru Slovenskou poštou Vám zašleme aj podacie číslo zásielky, aby ste mohli zásielku sledovať na stránke: http://tandt.posta.sk/

Objednávku si nemôžem vyzdvihnúť, je možné predĺžiť rezerváciu objednávky?

Áno, objednávku je možné predĺžiť pomocou e-mailovej adresy info@nasemuzstvo.sk, na ktorú nám zašlete požiadavku na predĺženie odbernej lehoty objednávky. Do mailu treba uviesť číslo objednávky alebo meno, na ktoré bola objednávka vystavená.

V prípade už vyexpedovaného tovaru je na Slovenskej pošte odberná lehota 18 dní od doručenia oznámenia. Pri doručení kuriérskou spoločnosťou je potrebné sa dohodnúť s daným kuriérom na ďalšom postupe.

Kedy mi bude objednaný tovar doručený?

Pokiaľ má produkt pri objednávaní dostupnosť skladom, doručíme Vám ho spravidla do 24 hodín po potvrdení objednávky. V prípade iných dostupností je doba dodania tovaru len orientačná.

Presnejší termín dodania Vám poskytneme telefonicky (kontaktom na predajňu) alebo e-mailom uvedenom v kontaktoch.

Na internete máte akciovú sadu 15-tich dresov. Je možné veľkosti v sade kombinovať, alebo musí byť 15 kusov dresov rovnakej veľkosti?

Veľkosť dresov v akciových sadách je možné kombinovať. Do poznámky, prípadne e-mailom uveďte, aký počet z ktorej veľkosti by ste potrebovali.

Reklamácie

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, spotrebiteľ (zákazník) môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.

Čo všetko musím dodať na reklamáciu?

K reklamácii je potrebné dodať:

- reklamovaný tovar

- kópiu daňového dokladu (blok/faktára) a

reklamačný protokol

Je potrebné tovar reklamovať s kompletným príslušenstvom, prípadne v kompletnom balení?

Ak máte záujem o vrátenie peňazí a nie opravu, prípadne výmenu tovaru, je potrebné priniesť, alebo zaslať tovar s kompletným príslušenstvom.

Ak máte záujem o opravu, prípade výmenu vadného tovaru, postačuje priniesť alebo poslať len samotný produkt.

Kam je potrebné reklamovaný tovar zaslať?

Reklamovaný tovar nám pošlite na našu kontaktnú adresu:

našemužstvo.sk

Zohorská 1 (OD Centrum)

841 04 Bratislava 4

Slovenská republika

Ako dlho budete reklamáciu riešiť?

Reklamácie sa snažíme riešiť v čo najkratšom termíne, zo zákona do 30 dní.

Koho môžem kontaktovať, v prípade, že mám otázku, na ktorú som nenašiel odpoveď?

V prípade akýchkoľvek nejasností a otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónne číslo (kontakt na predajňu) alebo e-mailom uvedenom v kontaktoch.